Szukaj na tym blogu

wtorek, 9 września 2014

,,Nawet artyści są zastraszani"

Hej kochani!
W tym poście chciałabym poruszyć sprawę zastraszania, molestowania psychicznego oraz agresji.
Nie wiem czy wiecie, ale Ari jakieś 2 - 3 lata temu napisała artykuł o agresji wobec innych.
Jak każdy zapewne wie sposobów okazywania agresji wobec innej osoby jest wiele i niektórzy nie wiedzą jak sobie z tym radzić. Również Ariana miała do czynienia z zastarszaniem.
Postanowiłam, więc przetłumaczyć jej artykuł. Myślę, że warto poświęcić temu trochę uwagi.
Zapraszam do czytania!
Tłumaczenie:
,,Chcę zacząć ten artykuł od wiadomości, której niedawno się dowiedziałam, mianowicie, że jeden z moich fanów odebrał sobie życie z powodu mobbing'u*. I mimo, że nigdy nie miałam okazji się z nim spotkać osobiście, czuje jakbym straciła drogiego mi przyjaciela. Moi fani są dla mnie jak rodzina i nie chcę widzieć jak się borykają z czymś takim. Rani mnie to bardzo głęboko, gdy widzę jak mnóstwo wspaniałych młodych ludzi jest zagubionych w świecie przez okrutne słowa i przez wywieraną na nich presję. Idę swoją stroną aby być pewnym, że to nigdy więcej się nie zdarzy."



Tłumaczenie:
,,Ludzie mają tendencje do myślenia, że gdy jestem wykonawcą to nie będę chodzić do zwykłego liceum , więc nie doznam zastraszania przez innych. Ale jest całkowicie przeciwnie. Ciągle mam do czynienia z takimi ludźmi w moim codziennym życiu, nawet z dorosłymi, którzy działają tak jakby byli w szkole średniej i dają mi to znacząco do zrozumienia, że mnie nie chcą koło siebie.
Naturalnie, zajęło mi to dużo czasu, aby dowiedzieć się jak sobie z tym poradzić.
Jednym z najgorszych uczuć jakie można czuć na świecie, jest świadomość tego, że ktoś ciebie nie lubi. Zwłaszcza, gdy nie wierz czemu na to zasłużyłeś. Zaczynasz, więc myśleć, że to jest problem i musisz się zmienić, by być lubianym, ale nauczyłam się, że to nie jest nasz problem, tylko ich."
Tłumaczenie :
,,Czasami ludzie trzymają się swoich zamkniętych poglądów i osądów dla kogoś innego bądź specjalnego, dlatego jest to tak trudne dla młodych ludzi w dzisiejszych czasach, aby muc czuć się dobrze we własnej skórze, aby nie słuchać negatywnych opinii na swój temat. Ale nie powinniśmy dawać się unieszczęśliwiać. Jeśli już powinniśmy współczuć ludzią, którzy chcą abyśmy czuli się źle ze sobą, bo to oni walczą o akceptację. W szkole średniej, tyrani torturowali inne dzieci, ponieważ inni ludzie mogliby je jeszcze bardziej polubić. Ale tyrani byli zadowoleni z samych siebie, nie powinno tak być. Robili to tylko dlatego, żeby mogli być w końcu zauważeni. To wszystko po chodzi z ich strachu i niepewności. Nigdy nie dowiemy się i nie zrozumiemy, dlaczego ludzie krzywdzą innych, ale to jest coś, co było i będzie zawsze. Ale w końcu wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za samych siebie. Musimy pamiętać kim jesteśmy i nigdy nie kwestionować tego , czy ktoś to pochwala."
Tłumaczenie :
,, W tym roku zrobiłam bardzo duży krok w stronę dorastania i zrozumiałam, aby kochać samego siebie tak jak nigdy dotąd. Zawsze będę chciała być kochana, i zawsze będę bardzo wrażliwą osobą oraz wiem, że zawsze będę miała do czynienia z dezaprobatą i zazdrością w tej branży jak i w codziennym życiu, ale na pewno będę sobie z tym lepiej radzić, aby moi fani byli bezpieczni i błodzy ze mną. Bądź szczęśliwy z bycia sobą. Kochaj swoje wady oraz swoje dziwactwa. I wiem, że jesteś tak samo doskonały jak ktokolwiek inny, dokładnie taki jaki jesteś."
Tłumaczenie :
,, Pisze tego blog, ponieważ w jakimkolwiek etapie swojego życia będziesz, po szkole, w koledżu, w biurze, w szkole twojego dziecka, na emeryturze, dalej w czasie niż teraz, zawsze znajdą się ludzie, którzy ciebie nie będą lubić. Innego dnia rozmawiałam z moją babunią i powiedziała mi, że ma do czynienia  z takimi ludźmi w swoim kręgu przyjaciół, którzy dają jej ciężki czas. I babunia powiedziała, " Wiesz dlaczego ? Ponieważ jestem wspaniałą."
I to jest prawda ;) My wszyscy jesteśmy wspaniali. Każdy. Nawet tyrani mimo, że nie możemy tego zobaczyć. Wszystko co możemy zrobić to życzyć im szczęścia i pochwalać nasze. Nigdy nie zwątpcie w siebie i nie zmarnujcie ani sekundy waszego życia. Jest zbyt krótkie, a ty jesteś zbyt specjalny.
Kocham zawsze,
Ariana Grande"
Mam nadzieje, że artykuł, który napisała Ari dał wam coś do zrozumienia.
Mnie osobiście bardzo wzruszył. To co przedstawiła w tym reportażu dzieje się naprawdę. Niektórzy ludzie tak uprzykrzają innym, że ci postanawiają odebrać sobie życie. Dla mnie jest to okropne, bo jak można odebrać sobie najcenniejszy dar, jakim jest życie. Musze z przykrością przyznać, że to dzieje się na co dzień i to również w mojej szkole. Musimy pomagać takim osobą, musimy pomóc im zrozumieć, że to oni są wyjątkowi i niepowtarzalni, a osoby, które robią takie okrutne rzeczy po prostu zazdroszczą im tego co mają, czyli ich niepowtarzalnej osobowości oraz pewności siebie. 
*mobbing- co oznacza tłum, natłok, banda oraz napastowanie i obleganie.
Ari z fanami ♥


 

Jeśli macie jakieś pytania piszcie do nas na nasz e-mail:
Chętnie z wami popiszemy :)
Love you all,
Cat



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz