Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 października 2014

Ariana Grande makeup.

Hej miśki!
Ostatnio mam bardzo dużo na głowie. Lekcje, nauka a najgorsze są projekty. Staram się poświęcać jak najwięcej czasu na blog ale nie zawsze mi się to udaje. Szukałam ciekawych tematów na wpis ale nic ostatnio się nie wydarzyło więc postanowiłam zrobić post na temat makijażu Ari. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!





Ari ma zawsze kreski nad oczami. Według mnie ten filmik pokazuje w dosyć prosty sposób jak takie kreski ,,stworzyć" żeby wyglądały naprawdę profesjonalnie.

Mam nadzieję, że post się podoba. Jeśli macie jakieś pomysły na kolejny piszcie w komentarzach. Buziaki
                      Niki.
Ps. To jest już stary filmik ale na temat. Zrobiła go Ari i na pewno gu już  oglądaliście ale co tam i tak go wrzucę. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz