Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 listopada 2014

Koncert w Niemczech

Hej misie!
Słyszeliście już, że Ari i Big Sean ogłosili oficjalnie, że są razem. Ostatnio odbył się właśnie w Niemczech świąteczny koncert, na którym występowali razem. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć nagrania z koncertu ale oczywiście są zdjęcia.



Allegro
cena: 69.99zł



Starałam się znaleźć spódnicę taką jaki jest duł sukienki stroju Ari. Niestety nie udało mi się ale na pewno jak znajdę to dam wam znać. W ramach za to, że post jest krótki mały bonus. Byłam wczoraj na zakupach i znalazłam spodnie, które nazywają się ,,Ariana". 
Spodnie można kupić w ,,Big Star".
Do następnego postu. Buziaczki 
                                            Niki.
*Jeśli chcecie być z nami na bieżąco odwiedzajcie nas.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz