Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 stycznia 2015

Makeup & hairstyles

Hej kochani!
Dawno nie było żadnego wpisu na temat makijażu i fryzur Ari dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić o tym post. Mam nadzieję, że będzie przydatny. Na początku zajmiemy się fryzurą. Wiecie, że Ariana przefarbowała włosy? Według mnie lepiej wyglądała w poprzednim kolorze ale w tym też jej do twarzy. 




Te fryzury wcale nie są aż tak trudne do zrobienia. Są bardzo fajne do szkoły ponieważ zbierają wszystkie włosy i kosmyki włosów nie lecą do oczu. Dobra teraz czas na makijaż. 



Mam nadzieję, że post jest przydatny. Przepraszam, że jest krótki ale nie mam na nic czasu. Mam teraz strasznie dużo nauki ale w następny czwartek postaram się zrobić jakiś dłuższy wpis ponieważ to już będą ferie! Mam nadzieję, że mi wybaczacie i do zobaczenia za tydzień.
***Niki***
*gif jest z piosenki "Popular song" tam Ari jest według mnie w najlepszej stylizacji 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz