Szukaj na tym blogu

piątek, 17 kwietnia 2015

Stylizacja - sklepy internetowe.

Hej kochani!
Z racji tego, że coraz popularniejsze stały się zakupy przez internet przygotowałam dla was trzy
 stylizacje ze sklepów internetowych. Były one inspirowane stylem Ari. Zapraszam do postu!

***

***



***



***

Te i wiele innych ciekawych ubrań znajdziecie w sklepie internetowym sheinside . Jeżli post wam się podobał i chcecie więcej gotowych stylizacji piszcie w komentarzach. Buziaki
Niki.
Ps. Nie ma butów ponieważ w tym sklepie rzadne mi się nie podobały. :)













7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o ciuchy to akurat takie rzeczy bardzo chętnie kupuję w sklepach internetowych. Jestem przekonana, że gdy dokonam szybkich płatności https://cinkciarz.pl/platnosci to czasami zdarza się tak, że paczka jest u mnie już na dzień następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię robić zakupy przez internet, gdyż moim zdaniem to właśnie dzięki tym sklepom jestem w stanie zamówić to czego szukam. jeszcze znacząco w całym procesie zakupowym ułatwia nam sprawę płatność online https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/platnosci-online-do-czego-sluza/ więc ja oczywiście z takich rzeczy korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nalezę do tych osób, które bardzo chętnie robią zakupy w sklepach internetowych. Tym bardziej jeśli chodzi o ciuchy to mogę przesiadywać godzinami i coś zamawiać. Jeszcze lepiej jak jest możliwość wysłania towaru za pomocą kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups to wtedy przychodzą do mnie bardzo duże paczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń