Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 lipca 2014

Tatuaże

Hej! Nie wiem, czy wiecie, ale Ari ma 3 tatuaże. Pierwszy zrobiła sobie 21 kwietnia 2012 roku na drugim palcu u stóp zaraz po dużym, o kształcie serduszka. Oto on:
 
Jest słodki bardzo mi się podoba :)
Gdy go robiła nagrała filmik na swój kanał na YouTube:
Pod filmikiem napisała:
 
Got my 1st tattoo in the studio with @Skysnuts (LMFAO) while we were recording a really fun duet which you'll all hear soon! (not tattooed heart).. This year has been 1 of the happiest and most enlightening years for me and I felt like I wanted to do something special to remind me of this time....writing my 1st album, working with my castmates & best friends on victorious, being young, having fun and being surrounded by love.. so..I wanted to do something permanent to remind me to always be grateful and not take anything for granted so.. I got a little tattoo. :)

P.s. Tattooed Heart is also the name of 1 of my favorite songs I've written from my upcoming debut album.. I put a little snippet of the beginning of it for you all at the end of this video.. I hope I don't get in trouble for doing this hehe!

Love you all and thank you. :)
 
Czyli:
,,Mam swój pierwszy tatuaż w studio z LMOFAO. Podczas gdy nagrywaliśmy naprawdę świetny (zabawny) duet, które usłyszysz już niedługo (nie wytatuowanie serce). Ten rok będzie jednym z szczęśliwszych i pouczających dla mnie lat i czuje, że powinnam zrobić coś specjalnego (niezwykłego), aby zapamiętać ten czas...pisze mój pierwszy album, pracuje obok oddanych kolegów oraz z najlepszymi przyjaciółmi z ,,Victora znaczy zwycięstwo". Będąc młoda, mając zabawę i będąc otoczona miłością...więc chciałabym zrobić coś trwałego przypominającego mi o tym by zawsze być wdzięczna i nie brać wszystkiego za oczywiste, więc... mam malutki tatuaż :)


P.s. Wytatuowanie serce jest zazwyczaj pierwszą z moich ulubionych piosenek, które napisałam do nadchodzącego albumu... umieściłam mały kawałek tej piosenki na końcu tego filmiku dla was. Mam nadzieje, że nie będę miała kłopotów przez to, że to zrobiłam hehe!

Kocham was wszystkich i dziękuje"

Drugim tatuażem Grande jest francuski napis ,,Mille tendresse" co po polsku oznacza ,,Milion czułości". Cytat pochodzi z filmu ,,Śniadanie u Tiffany'ego " autorem powieści jest Truman Capote.
 
 
 
Trzecim jest napis ,,Bellissima", który w języku włoskim znaczy ,,bardzo piękna". Ariana zrobiła go na cześć 90-letniego dziadka, który nazywał ją tak w dzieciństwie.
 
 
 
Love you Cat 
  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz