Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 lipca 2014

Żegnaj Sam&Cat

Hej ! Mam dzisiaj smutne wieści otóż Sam&Cat został oficjalnie skasowany! Jest mi z tego powodu bardzo przykro !
Ariana pracowała dla kanału Nickelodeon cztery lata, grając pierw w Victorious, Cat Valentine, a następnie w Sam&Cat z tą samą rolą. Serial zbierał dobre recenzje i odniósł duży sukces, więc czemu już po pierwszym sezonie Ari postanowiła zrezygnować?
 
 
 
Pojawiły się plotki w internecie, że aktorki nie dostają tyle samo pieniędzy, ale to są tylko plotki...
Ariana o Nickelodeon i Cat Valentine :
 
,,Chcę podziękować Nickelodeon za spełnienie moich dziecięcych marzeń, za bycie moją rodziną, za przychylność i wsparcie, jeżeli chodzi o moją muzyczną karierę i oczywiście za przedstawienie mnie kilka lat temu wielu obecnym moim fanom. Cat zawsze będzie bliska mojemu sercu i zawsze będę doceniać jej pomoc w moim rozwoju osobistym z nastolatki do dorosłej osoby. Wiem, że wygląda ona na prostą, niemądrą postać, ale odegrała ona tak dużą rolę w moim życiu, że chciałam po prostu wyrazić moje uznanie dla tej postaci i podzielić się kilkoma rzeczami, które kocham w niej."
 
Kochałam ten serial i jestem nieco wstrząśnięta ta niemiłą informacją. W Stanach Zjednoczonych serial skończył się 17 lipca 2014 roku.

 
 
 
 
 
Love you
Cat



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz