Szukaj na tym blogu

sobota, 20 grudnia 2014

Ariana Grande -wywiad 2013

Hej słońca!
Co tam u was ?  Jak tam wam leci wolne?
Pewnie miło odpoczywa się od szkoły. Jutro jest Wigilia i chce wam życzyć dużo prezentów wszystkiego co dobre. Dobrych ocen w szkole i dużo przyjaciół, by na każdym kroku was wspierali!
Realizujcie swoje marzenia, bo to one dają nam nadzieje na lepsze i wymarzone przez nas życie.
Zapewne jutro pojawi się sam post z życzeniami ode mnie i Niki.
 


 Przejdźmy do głównego tematu postu.
Ostatnio na YouTube znalazłam, jakby to powiedzieć wywiad albo Q&A dla kanału You Generation, który Ari dała 24 października 2013.
Oto wywiad:
 
Ari bierze z wiatraka jedną karteczkę i odpowiada na nią.
Pytania i odpowiedzi:
1. Jaki sekret możesz nam powiedzieć o twoim nowym serialu na Nicklodeon, Sam & Cat ?
 
Ari :Nie mamy zbyt wiele sekretów, ale to jest o niańkach Sam i Cat. Mamy pieniądze z opiekowania się dziećmi.
 
2. Jaki jest najwyższy dźwięk w twojej skali głosu jaki możesz wydać ?
 
Ari : Ja nie wiem. W moim wysokim głosie ja nie wiem jaki jest najwyższy dźwięk. Mogę zaśpiewać do A.
 

3.Jaka jest jedna rzecz jaką kochasz w UK jak do tej pory ?
 
Ari :Kocham to wszystko. Lubie tu przebywać, kocham tą energie. Kocham wszystko, ale ponóra pogoda jest bardzo romantyczna i ludzie oczywiście i architektura budynków wygląda staro i ładnie, kocham to, tak bardzo to kocham.
 
4.Jeśli mogłabyś opanować inny gatunek muzyki, jaki by to był i kto byłby twoją inspiracją ?
 
Ari : Chciałąbym robić .... sama nie wiem.
Prowadzący: Opera z twoimi wysokimi dźwiękami.
Ari: Tak, chciałabym się tego nauczyć.
 
5. Jeśli miałabyś słuchać jakiegoś albumu do końca twojego życia, jaki on by był ?
 
Ari: Prawdopodobnie Imogen Heap.
Prowadzący : Ja nie wiem kto to jest. Czy powinienem ją znać ?
 
Ari : Tak powinieneś. Jej Epipse album bądź twój nowy album, albo India Arie. Nawet nie myślałam o swoim albumie. Powinnam się zatkać i powiedzieć ,,Kup mój album".
 
Trochę się można z tego dowiedzieć.
Myślę, że wam się przyda.
Love you all
Cat ♥
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz