Szukaj na tym blogu

wtorek, 9 grudnia 2014

Jingle Ball + Victoria's Secret

Hej kochani!
Piątego grudnia odbył się kolejny z kolei Jingle Ball. W tym roku Ari również na nim wystąpiła. Jak zawsze wyglądała świetnie a śpiewała jeszcze lepiej, zresztą sami oceńcie. 






1.,,Best mistake"
2.,,Santa tell me"
3.,,Love me harder"
4.,,Bang Bang"

To na tyle balu a teraz druga część postu mianowicie pokaz Victoria's Secret, który bardzo mi się podobał. Ariana śpiewała tam pomieszane ze sobą kilka piosenek co wyszło naprawdę fajnie. Kilka zdjęć i filmik. 







Mam nadzieję, że ten krótki post Wam się podoba. Na czwartek mam przygotowany dużo lepszy ale przed chwilą się dowiedziałam, że muszę zrobić go za Cat więc wymyślałam na bieżąco. Do następnego  postu. Buziaczki.

***Niki***

*zdjęcia brałam ze strony eska.pl
*nie zapomnijcie nas odwiedzać na :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz