Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 lutego 2015

Forma na wiosnę.


Hej kochani!
Wiosna idzie do nas wielkimi krokami więc czas wziąć się za siebie. Przygotowałam dla was mały post na temat ćwiczeń, nie tylko po to aby zrzucić parę kilo ale też dla lepszego samopoczucia. Sama codziennie ćwiczę i uwierzcie mi mimo, że jestem potem zmachana czuje się dużo lepiej. :)

Najpierw trening brzucha. 
Teraz nogi.
I na koniec pośladki.
Jeśli chcecie możecie wykonywać też trening ABS ale jeżeli dopiero zaczynacie swoją przygodę z ćwiczeniami ten zestaw wam wystarczy. Podałam wam Mel B ponieważ według mnie jest najlepsza. Jej zajęcia są przede wszystkim efektywne a o to przecież chodzi. :)
***
Na Tublurze jest również spisana lista przez jedną z fanek jak według Ari należy ćwiczyć.

Nogi :
40 pajacyków
10 przysiadów
5 wypadów każdej nogi.
5 wypadów na bok każdej nogi.
 https://www.youtube.com/watch?v=jl43UuO901U
5 wykopów każdą nogą.
Brzuch:
10 brzuszków.
10 brzuszków (ale do pełnego siadu)
20 skrętoskłonów (po 10 na każdą nogę)
  https://www.youtube.com/watch?v=CRCprXsWSI4
30 sekund nożyc.
Ręce: 
10 pompek.
podnoszenie ciężarków 2 powtórzenia po 10.
Pupa:
20 przysiadów.
20 min spaceru.
***
Według mnie najlepsze jest to co oferuje nam Mel B ponieważ nie musimy dokonywać dodatkowych kosztów i kupować np. sztang ale wybór należy do was. Pamiętajcie, że utrzymywanie takiego trybu życia jest wskazane i każdy powinien ćwiczyć. Uwierzcie, że naprawdę warto. Mam nadzieje, że ten post was do tego zachęcił . Buziaczki
Niki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz