Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 lutego 2015

"One last time"

Hej kochani!
W poniedziałek o 6 rano czasu polskiego został wydany teledysk do piosenki "One last time". Był to bardzo wyczekiwany klip ponieważ Ari wrzucała często na instagrama zdjęcia i wydawał się naprawdę fajny ponadto piosenka jest jedną z moich ulubionych z tego albumu więc czekałam na teledysk jeszcze bardziej.


 Niestety zawiodłam się. Myślę, że do takiego tekstu mogła wymyśleć coś lepszego. Najbardziej w wideo podoba mi się ubiór Ari i tym się właśnie zajmiemy. Ja daje 7/10 temu teledyskowi a wy? Możecie pisać w komentarzach! 
***






Mam nadzieję, że post wam się podoba. Zapraszam też na naszego aska, instagrama, twittera i facebooka (linki na stronie głównej). Do następnego postu. Buziaki 

***Niki***










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz