Szukaj na tym blogu

sobota, 16 sierpnia 2014

Ariana Grande Billboard

Hej kochani!
Ariana miała sesje zdjęciową do magazynu Billboard. Tak prezentuje się okładka:
Niestety, samego skanu artykułu nie znalazłam, ale w internecie można znaleźć zdjęcia z sesji zdjęciowej.Oto one :
"I think people see me as a little cutesy thing," Grande says. "But I’m literally the most sardonic person you’ve ever met."  
"Myślę, że ludzie widzą mnie jako małą słodką rzecz" powiedziała Grande. "Ale jestem dosłownie osobą najbardziej sardoniczna jaką kiedykolwiek spotkałeś"
 
"I always wanted to have skeleton face paint on or be wearing a Freddy Krueger mask, and I would carry a hockey stick around," Grande says of her childhood. "I was like a mini-Helena Bonham Carter."
" Zawsze chciałam mieć namalowaną czaszkę szkieleta na twarzy albo założoną maskę Freddy'ego Krueger'ga, i do tego chciałabym mieć kij hokejowy. " Tak Grande mówi o swoim dzieciństwie." Byłam jak mała Helena Bonham Carter."
"I have an obsession with all things vintage and classic and old-school, everything from Marlene Dietrich to Frankie Valli and The Four Seasons to Connie Francis," she says. "My grandpa was always telling me I should sing songs from the Great American Songbook."
 
"Miałam opsesję na punkcie wszystkiego co zabytkowe, klasyczne i old-school'owe, wszystko od Marlene Dietrich do Frankie Valli oraz The Four Seasons do Connie Francis" powiedziała. " Mój dziadek mawiał mi, że powinnam śpiewać piosenki z Great American Songbook."
"I have to launch this album, and I get to do a tour, which all sounds fine and dandy...but I just love being in the studio," says Grande. "I could start a new album right now, tonight. That sounds the most enticing to me. I love it."
"Mam do rozpoczęcia ten album, i mogę rozpocząć trasę koncertową, gdzie wszystko będzie świetne brzmieć, ale ja po prostu uwielbiam siedzieć w studio" mówi Grande. " Powinnam zacząć nowy album teraz, dzisiaj w nocy. To jest dla mnie bardzo kuszące. Kocham to "
To są wypowiedzi Ariany, które zostały umieszczone koło zdjęć na stronie Billboard'u ( Link na strone billboard'u )
 
 
Love you,
Niki&Cat
 


 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz