Szukaj na tym blogu

środa, 27 sierpnia 2014

Śmieszne teksty Ariany

Hej słoneczka!
Ostatnie dni wakacji zapasem i będzie trzeba wrócić do szkoły... co nie za bardzo się mi jak i zapewne wam podoba. Wczoraj obiecałam zrobić post na temat śmiesznych tekstów Ariany, a więc do dzieła!

***

Babcia Robbiego:-,,Co zrobiłaś ze swoimi włosami?"
-,,Co oznacza ten kolor?"
-,,Czy nienawidzisz swojej matki"
Ari:-,,Kocham swoją mamę!"
Ariana: ,,Kiedyś jadłam hamburgera i potem jakąś godzinę później zaczęłam kichać, ale myślę, że nie robiłam nic z tym hamburgerem"
Aiana:- ,,Jak zimne, chrupiące winogrona, jeśli je zdobędziesz wtedy one będą chrupiące i jakby gotowe do wyjścia..."
Reporter:- ,,Kiedy mówisz o winogronach, rozświetlasz się jakbyś mówiła o chłopaku!"
Ariana:-,,Kocham to"
Babcia Robbiego : - ,,Dziewczyna nie powinny farbować włosów na ten kolor, chyba że mam problemy psychiczne."
,,Chciałabym być jednorożcem"

,,Kiedy pierwszy raz on [Justin] napisał do mnie ,,Co tam piękna" a ja ,,Kto to jest?""

Udanych ostatnich 4 dni wakacji! :)

Love you,
Cat




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz