Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 sierpnia 2014

Placak w stylu Cat Valentine

Hej słoneczka!
Dzisiaj postanowiłam zrobić wpis na temat plecaka do szkoły w stylu naszej kochanej Cat.
Zapraszam!!!
***
Cat ma słodki, dziewczęcy styl no i również trochę dziecinny, bo tak została wykreowana przez reżysera. W niektórych odcinkach ,,Victoria znaczy zwycięstwo" oraz ,,Sam & Cat" możemy zobaczyć plecak Cat.
Postaram się znaleźć kilka odpowiedników, bądź podobne plecaki.

Propozycje :

C&A
69,90 zł
House
109,99zł
Allegro
75 zł
***
Niestety więcej plecaków nie znalazłam albo ja po prostu nie umiem szukać :D
W każdym bądź razie myślę, że te plecaki, które znalazłam są dość podobne.

Jak wiecie wczoraj, czyli 25.08. wyszła druga płyta Ariany oczywiście zamierzam ją sobie kupić. Gdy będę już ją miała zrobię zdjęcia i wstawie na bloga.
Zamierzam  jeszcze zrobić w tygodniu wpis na temat zabawnych tekstów Ari.
A oto moje najbardziej lubiane piosenki z tego albumu oczywiście wszystkie mi się podobają, ale te są moje ulubione ♥
Ariana Grande ,,Love me harder"
Ariana Grande ,,One last time "
Ariana Grande ,,Just a little bit of your heart "

Ariana Grande ,,My Everything"

Ariana Grande ,,Best mistake"

A tutaj link do całego albumu na YouTube:

Love you,

Cat



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz