Szukaj na tym blogu

piątek, 8 sierpnia 2014

Ariana Grande kolejny raz adoptowała pieska!

                                                                      Hej słoneczka!
Mam dzisiaj dla was wspaniałą wiadomość mianowicie Ari adoptowała kolejnego pieska! Dzisiaj kiedy weszłam na instagrama zobaczyłam jego zdjęcie i jest słodki zresztą zobaczcie sami :
A tak napisała o nim Ari :
,,want to introduce y'all to somebody... this is Fawkes! 💜 I adopted her while I was in Florida last month. She is an angel!!! and a bad ass bitch haha. she's got the fiercest, sweetest and most daring nature! Constantly play fighting and wrestling with Toulouse even tho she's half his size. She is so brave. I love her. 💜💜😭"
Tłumaczenie:
,, Chciałabym wam kogoś przedstawić... to jest Fawkes!♥ Adoptowałam go kiedy byłam na Florydzie w ostatnim miesiącu. Ona jest aniołkiem!!! i zła jak suka haha. Ona jest zaciekła, najsłodsza i najbardziej odważna z charakteru. Ciągle walczy i bawi się z Toulouse nawet jeśli jest w połowie jej wzrostu. Ona jest bardzo waleczna. Kocham ją ♥♥"



Czyli z tego co się dowiadujemy w opisie zdjęcia to tego że:
- Ari adoptowała pieska miesiąc temu,
-Piesek nazywa się Fawkes i jest suczką,
-Frawkes jest odważna i waleczna.

Ariana dodała jeszcze dwa filmiki z Fawkes oto one:


Dziekuje za odwiedzanie naszego bloga!

Love you,
Cat

3 komentarze:

  1. Słodziak :)
    Jakiej jest rasy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałyśmy, ale narazie na ten temat nie ma inforacji a my nie zabardzo znamy sie na rasach psów i trudno nam stwierdzić, ale jak tylko znajdziemy coś o rasie Fawkes to ciebie poinformujemy :)

    OdpowiedzUsuń